Comitè Promotor
    • Definició línia estratègica general.
    • Model de Marató.
    • Característiques bàsiques recorregut.
    • Proposta de director esportiu.
    • Actuacions per millorar l’acceptació social i cívica de la Marató per part de la ciutadania.
    • Dinamitzador d’iniciatives socials i esportives de suport.
    • Avaluació dels informes de progrés promocional i organitzatiu de la Marató de Barcelona.
    • Avaluació del resultat de cada edició i propostes de millora.
Coordinació General
    • Contractació i determinació de condicions amb l’empresa professional responsable de la promoció, captació de recursos i organització de la Marató de Barcelona, incloses les activitats complementàries de la mateixa.
    • Campanya ciutadana de comunicació, sensibilització i promoció.
    • Infraestructura bàsica de la ciutat per a la celebració de la Marató.
    • Coordinació dels serveis municipals.
    • Interlocució amb guàrdia urbana.
Organització Executiva
    • Organització executiva de la Zurich Marató de Barcelona.
    • Contractació del sector esportiu.
    • Captació i direcció del treball dels responsables dels serveis de la Marató.
    • Pla de Màrqueting.
    • Pla de Promoció.
    • Comercialització de la Marató de Barcelona.
    • Gestió i comercialització dels drets de televisió.
    • Inscripcions.
    • Contractació d’atletes d’elit.
    • Logística de la cursa.
    • Activitats complementàries (Fira del corredor, Pasta Party...).
    • Disseny i implementació programa d’animació.
    • Disseny i gestió del web oficial (www.zurichmaratobarcelona.com).
    • Programa social i oferta turística de la Marató.
    • Definició, comercialització i articulació de paquets turístics.