MÉS DE 80.000€ RECAPTATS A LA ZURICH MARATÓ DE BARCELONA

13/3/2017

Gràcies a l’acció conjunta de migranodearena.org i la Zurich Marató de Barcelona s’han presentat 98 iniciatives solidàries .

La col•laboració entre la plataforma de crowdfunding solidari migranodearena.org i la Zurich Marató de Barcelona ha resultat en un balanç de solidaritat molt positiu: 98 iniciatives solidàries en forma de campanyes de crowdfunding a migranodearena.org, més de 170 corredores impulsant aquestes campanyes i una recaptació total de 81.434€ que es destinarà a causes socials.

El d’ahir va ser un podi molt emotiu en el que es van premiar els següents corredors:

1er premi: Montse Trias y Carmen Morera. Els fons aniran destinats  al VHIO, al Vall d' Hebron Institut d’Oncologia.

2on premi: Jordi Méndez i els seus amics Xavier, David i Isaac. Els fons que han recaptat van a la ONG Duchenne Somriures Valents, entitat que ho dona a l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona per la investigació d’aquesta malaltia.

3er premi: Arrels Runners Solidaris: Luismi, Oriol, Jaume i Joan. Han corregut els 42 km pels sense llar i ho han fet per recapta fons pel projecte “Ningú sense clau” que impulsa Arrels Fundació.

Per últim, l’Adnan (un noi siri que va amb cadira de rodes degut a que fa cinc anys va rebre un tret) es va convertir en maratonià ahir gràcies a l’acció conjunta del programa de radio Catalunya Migdia de Catalunya Radio, el departament de Cooperació de la Generalitat de Catalunya, la Fundació real dreams (entitat creadora de migranodearena.org) i, sens dubte, del col•lectiu de corredors solidaris “Corre Amb Mi”, que el va ajudar empenyent-lo al llarg de la marató.