Els corredors solidaris de la Zurich Marató de Barcelona recapten fons per a ONG gràcies al crowdfunding amb migranodearena.org

26/1/2018

La Zurich Marató de Barcelona i la plataforma de crowdfunding migranodearena.org tornen a unir forces per oferir una dimensió solidària a la proba d’enguany i posen a disposició dels atletes una eina per liderar reptes solidaris i recolzar la tasca d’ONG i organitzacions socials.

La proba reina de l’atletisme a Barcelona, la Zurich Marató de Barcelona, i la plataforma de crowdfunding solidari migranodearena.org col·laboren un any més per impulsar l’esport amb valors i ofereixen als i les participants la possibilitat de recolzar una causa social i solidària a través de la plataforma de crowdfunding de donació migranodearena.org.

Actualment ja hi ha més de 40 reptes solidaris, liderats per corredores en solitari o grups de corredors, aglutinats sota la campanya “Zurich Marató de Barcelona solidària”. Aquests estan recaptant fons per causes tan diverses com la diabetis infantil, l’esclerosi lateral amiotròfica (ELA), el rescat de  persones migrades al mar, el sensellarisme o la investigació de malalties minoritàries. Enguany es vol superar la xifra de recaptació de l’any passat, que va ser de quasi 87.000€, per tal de convertir la marató de la ciutat comtal en un esdeveniment de solidaritat de referència.

Els i les atletes solidaries poden escollir la causa que més els motivi entre més de 1.900 ONG i organitzacions sense ànim de lucre que formen part de migranodearena.org: infància, pobresa, malalties minoritàries, discapacitat, investigació científica o exclusió social entre d’altres.

Per als i les atletes, convertir-se en #AtletaSolidari implica guanyar en motivació alhora de dur a terme el repte esportiu, assolir una major satisfacció personal i tenir la oportunitat d’implicar-se amb una ONG de manera proactiva. A més, els atletes solidaris tindran la oportunitat de pujar al pòdium solidari, que tindrà lloc durant la celebració del podi oficial de la carrera el mateix dia 11 de març. Els tres atletes o grups d’atletes més solidaris, és a dir, que hagin recaptat més fons, seran els convidats a pujar al pòdium i rebran un premi.

Sergi Pujalte, director de la Zurich Marató de Barcelona afirma que “Estem molt satisfets de la col·laboració amb migranodearena.org després de 3 anys. La dimensió solidaria de la Zurich Marató de Barcelona gràcies a la plataforma de crowdfundingmigranodearena.orgha crescut any rere any i cada edició compta amb més participants que corren per una bona causa”.

David Levy, president de la Fundación real dreams, entitat creadora de migranodearena.org, afirma que “l’esport amb valors és una línia estratègica molt potent per la solidaritat i el fundraising del tercer sector i, per això, estem molt satisfets amb l’acord de col·laboració amb la Zurich Marató de Barcelona, que té l’objectiu de potenciar el tàndem d’esport i solidaritat a la ciutat de Barcelona”.

Més info sobre la marató solidària aquí.

Sobre Zurich Marató de Barcelona

La Zurich Marató de Barcelona celebrarà el proper 11 de març la seva 40ª edició. Amb més de 20.000 participants provinents de tot el món, la cursa barcelonina ha vist recompensada la feina feta amb el segell 5 estrelles de l’Associació Europea d’Atletisme, que reconeix la qualitat organitzativa i els serveis als corredors.

Sobre migranodearena.org

migranodearena.org és la plataforma decrowdfunding social isolidaria de referència. Més de 6 milions d’euross’han recaptat i repartit a més de 1.900 ONG y organitzacions sense ànim de lucre des de l’any 2009 gràcies a aquesta plataforma, que ha estat creada per laFundación real dreams.