LA ZURICH MARATÓ BARCELONA PROLONGA EL SEU ACORD AMB EL CROWNE PLAZA BARCELONA FINS A L’ANY 2020

7/11/2018

L'hotel, situat a la vora de la sortida i l'arribada, és l'allotjament oficial de la prova des de 2016 i adapta els seus serveis a les necessitats dels corredors

La Zurich Marató de Barcelona, que celebra la seva edició número 41 el 10 de març de 2019, segueix apostant pel Crowne Plaza Barcelona-Fira Center com a allotjament oficial de la prova. A causa de la seva proximitat, comoditat i serveis, molts atletes optaran per descansar en aquest hotel i somiar que compleixen els seus objectius en creuar la línia de meta.

El Director General del Crowne Plaza Barcelona, Enrique Escofet, i Juan Porcar, CEO de RPM-MKTG, van ser els responsables d'estendre l'acord, que es va iniciar l'any 2016 i que es prolongarà fins a l'edició de 2020. Situat just al costat de la sortida i arribada, el Crowne Plaza (Avinguda Rius i Taulet, 1-3) forma part de l'escenari de la Zurich Marató de Barcelona. I gràcies a l'acord seguirà involucrant-se al 100% en la carrera, adaptant els seus serveis a les necessitats dels atletes.

D'altra banda, en la seva aposta i compromís per promocionar l'esport i fomentar una vida saludable, i d'implicar-se en els esdeveniments de la ciutat, el Crowne Plaza també serà l'hotel oficial de la eDreams Mitja Marató de Barcelona per a les edicions de 2019 i 2020. Més informació sobre l'hotel oficial de la Zurich Marató de Barcelona a www.crowneplazabarcelona.com