NESTLÉ ES BOLCA AMB LA ZURICH MARATÓ BARCELONA I LA EDREAMS MIJTA MARATÓ DE BARCELONA

10/1/2019

La Companyia, a través dels seus negocis Nestlé Health Science i Nestlé Waters, es converteix en col·laborador oficial de dos de les carreres més importants d'Europa

-VILADRAU, aigua oficial de totes dues carreres, subministrarà als corredors més de mig milió d'ampolles.

-Els corredors podran conèixer també els beneficis de MERITENE MOBILIS, un complement alimentós que actua sobre articulacions, músculs i ossos.

Un any més, la eDreams Mitja Marató Barcelona i la Zurich Marató Barcelona compten amb la col·laboració de Nestlé a través dels seus negocis Nestlé Waters i Nestlé Health Science amb el propòsit de millorar la qualitat de vida dels participants i contribuir a un futur més saludable.

D'aquesta manera, els corredors s'asseguren una correcta hidratació en els punts d'avituallament gràcies al més de mig milió d'ampolles d'aigua que subministrarà VILADRAU en els punts d’hidratació de les carreres que se celebraran el pròxim 10 de febrer i 10 de març “L'aigua és fonamental en la hidratació dels corredors de fons. Aporta nutrients essencials i ajuda a reposar la pèrdua de minerals durant la carrera. Gràcies a l'acord signat, VILADRAU ajudarà els participants a mantenir-se hidratats durant aquestes dues competicions multitudinàries”, ha destacat Philippe de Maillardoz, director de Nestlé Waters a Espanya.

Els inscrits en totes dues carreres també podran conèixer els beneficis de MERITENEMOBILIS, el complement alimentari desenvolupat per Nestlé Health Science que actua sobre articulacions, músculs i ossos. “Amb MERITENE MOBILIS, els atletes disposaran dels nutrients necessaris per a una adequada funcionalitat de músculs, ossos i articulacions en el seu dia a dia. La seva fórmula única de triple acció ajuda la flexibilitat articular gràcies a la seva aportació de vitamina C, àcid hialurònic i col·lagen. Actua també sobre els músculs, ja que incorpora proteïnes d'alta qualitat, ferro i magnesi i intervé a nivell ossi per l'acció del calci i la vitamina D”, ha assenyalat Walter Molhoek, director de Nestlé Health Science a Espanya.

Per part seva, Juan Porcar, CEO de RPM-MKTG, ha manifestat que “A RPM-MKTG ens esforcem perquè, en tots els aspectes, els nostres esdeveniments tinguin els més elevats nivells de qualitat, per això la signatura de l'acord amb AIGÜES de VILADRAU i MERITENEMOBILIS, ens permet garantir aquest elevat estatus als 40.000 corredors que participaran en la Zurich Marató Barcelona i la eDreams Mitja Marató de Barcelona. Agraïm a Nestlé Health Science i Nestlé Waters España la confiança que han dipositat en els nostres esdeveniments”.

Foto: Walter Molhoek (esquerra), director de Nestlé Health Science, Juan Porcar (centre), CEO de RPM-MKTG, i Philippe de Maillardoz (dreta), director de Nestlé Waters